Chcete si nechat opravit auto a místo toho si téměř za žádnou práci naúčtují 1 000 Kč a ještě vám zničí sklo. To je Autosklo S.O.S. Non-stop s.r.o.
Haló? Mám rozbitou stahovačku.
V pondělí 20. 1. 2020 ve 23:26 večer jsem volal do Autosklo S.O.S Non-stop s.r.o., že mám rozbitou stahovačku na MINI Cooper R53, a že bych ji potřeboval vyměnit. Slečna, která byla u telefonu mi sdělila, že teď večer už nejsou schopný to udělat, protože tu stahovačku nemají na skladě, ale můžeme se domluvit tak, že mě objedná na zítřejší 8. hodinu ranní (úterý 21. 1. 2020), kdy mi tu opravu mechanik zvládne provést na počkání a sdělila mi do telefonu, že pokud se jedná pouze o stahovačku, že to bude oprava maximálně na hodinu.
V úterý 21. 1. 2020 ráno v 8 hod. jsem přijel do Autosklo S.O.S Non-stop s.r.o. na adrese Mendíků 364/7, 140 00 Praha 4, kde jsem jim sdělil, že bych potřeboval vyměnit stahovačku LP okna a poslali mě domů, že se mi ozvou až to bude hotové. Během 10 min. od mého odchodu mi volali, že je rozbitá stahovačka a že jí tedy budou muset objednat, tak jsem řekl ať objednají tu nejlevnější.
Pozn.: nejlevnější stahovačka na MINI Cooper R53 bez el. motorku vychází v ceně pro koncového uživatele za cca 1 000 Kč (motorek stahovačky byl nepoškozený, takže nebylo třeba objednávat nový).
Technik, který se mnou hovořil po telefonu mi tedy sdělil, že oprava včetně práce bude stát 6 500 Kč.
Cena se mi nezdála a proto jsem mu řekl, že to teď dělat nebudeme a že si auto vyzvednu. Mezitím jsem nezávisle volal do jiného autoservisu, kde mi byla oznámena cena i s prací cca za 2 500 Kč.
Tak jsem si ověřil, že 6 500 Kč, které mi naúčtoval technik v Autosklo S.O.S. je nesmyslných.
Když jsem pro auto přijel, tak jsem se na místě dozvěděl, že mám zaplatit za demontáž tapce a jeho zpětnou montáž 1 000 Kč. Opravdu tomu technikovi trvalo jednu celou hodinu sundat tapec u dveří mého auta, kde jsou čtyři šrouby a pár cvočků?
Ze servisu jsem tedy odjížděl opravdu podrážděn a spěchal jsem na schůzku do práce. Tam jsem zaparkoval v garáži a k autu se vrátil po 7 hodinách.
Když jsem s autem vyjel na světlo, tak jsem si všiml, že je na LP okně zhruba 10 cm dlouhá rýha na vnitřní straně (nemohl to tedy odřít nikdo během těch 7 hodin stání v hlídané garáži s ostrahou a kamerovým systémem). Rýha vypadá jako by byla způsobena nějakým nástrojem např. plochým šroubovákem, které nastalo při sundávání tapce technikem.
Ihned po tomto zjištění jsem v 16:16 volal na číslo do servisu, kde mi bylo oznámeno, že žádnou reklamaci nepřijmou, protože jsem si na to vzpomněl pozdě!
Za nesmyslnou částku 1 000 Kč za sundání tapce jsem dostal příjmový pokladní doklad a teď požaduji vrácení částky v plné výši dle vystaveného dokladu.
Na autě byla způsobena škoda (cena nového LP okna) ve výši 2 500 Kč a to nepočítám práci za montáž, kterou budu muset také zaplatit…
Tak si dávejte pozor na servisy!
Amen